Followers

Siapa Tun Aidil?

9:49 PM aidil 5 Comments

(yang pertama dari kiri)

Asalamualaikum, Sebelum nak menulis blog baru ni! saya nak kenalkan diri saya. Nama pena saya TunAidil. Saya seorang yang suka menulis blog untuk mengisi mas lapang saya dan saya menulis blog sejak 2006 lagi. Tapi kejap ada kejap tak ade la.. Selepas tu , komputer saya rosak pada 2013 dan sehingga kini baru beli.. lama giler menyepikan diri dari dunia blogger ni!

Saya ingin mengalu-alukan kedatangan korang semua untuk datang ke blog saya ni? hihi.. sebab baru create blog barukan.. Dan salam kenal kepada korang semua otai-otai blogger..Di sini saya banyak mencerikan tentang apa sahaja yang saya nak kongsikan.. tak ade apa yang penting pun, cuma nak cari kawan yang membaca dan sharing je dalam blog saya.

Harap korang bagi sokonganlah.. Macam tengah semangat ni nk nulis blog.. hihi.. oklah bye..

5 comments:

.